czwartek, 24 października 2013

~ 3D

Ostatnio na blogu pojawiły się sesję stylizowane na poszczególne lata z ubiegłego wieku, żeby nieco przełamać te tendencję coś zupełnie innego. Niedawno w moje ręce dostała się lampa błyskowa Canon Speedlite 580EX. Chciałem stworzyć coś kreatywnego, nietypowego. Zwykłe zdjęcia z użyciem lampy mi nie wystarczyły... Poszedłem o krok dalej. Prześwietlenia i mocne kontrasty w tej sesji są celowym działaniem. Miało być "inaczej", nie radzę doszukiwać się w tych zdjęciach jakiegoś konkretnego celu, po prostu robiłem to co przyszło mi od razu do glosy. By jeszcze bardziej urozmaicić sesję dodałem efekt podobny do 3D. Oczywiście na takie pomysły zgodziła się tylko Marta, musiała znieść pozowanie w zupełnie mokrych włosach, co wbrew pozorom nie było takie łatwe. Moim zdaniem zdjęcia są nietypowe więc cel został zrealizowany. Ciekawy jestem co wy myślicie o takiej dziwnej sesji? Zapraszam do przejrzenia!

Ps. Podziękowania dla Pauliny Trzepizur za pomoc w zrealizowaniu sesji :)  








 


~ xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz