wtorek, 15 października 2013

~ paniusia z pieskiem

Jak przez ponad miesiąc czasu miałem totalny przestój zdjęciami to teraz mnie olśniło. W niedzielę wymyśliłem sesję retro w stylu lat 60, a dzień później już ją zrealizowałem. Główny problem stanowiła stylizacja którą trzeba było wymyślić w błyskawicznym tempie. Jednak z pomocą przyszła babcia, która zapewniła całość! Od butów po kapelusz! I wszytko oryginalne z lat 60! Szafa okazała się pełna niespodzianek. Tematem zdjęć miała być "paniusia z pieskiem". Moja kuzynka Natalia Stachura ma kochaną suczkę Edę więc znalazłem idealne połączenie dwóch modelek. Jednak pies okazał się bardziej kapryśny niż myśleliśmy... Uparcie twierdziła że jej tyłek dużo lepiej wychodzi na zdjęciach niż pyszczek którego nie chciała za bardzo pokazać. Ostatecznie udało się zrobić aż JEDNO dobre zdjęcie! Podróż ze zwierzątkiem przez całe miasto okazała się nas męką a dla psa świetną zabawą w odkrywcę. Sesja odbyła się na osiedlu północ w Częstochowie. Wieżowce z wielkiej płyty stanowiły idealne tło do zdjęć. Kolejny raz wzbudziliśmy ciekawość przechodniów kiedy w retro stylizacji i z psem chodzilismy przez ponad 2h po osiedlu i robiliśmy zdjęcia. Kolorem fotografii chciałem oczywiście nawiązać zgodnie z tematem do lat 60. Starłem się też o nieco inne niż zwykle kadry, mam nadzieję że udało mi się osiągnąć zamierzony efekt. Choć niektórzy sądzą że wyszły bardziej lata 50 :D

Ps. Podziękowania dla Kamili Klimczyk - makijażystyki w plenerze i człowieka blendy!


Zapraszam do oglądania!
















~xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz